مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 16 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بی شک انگلستان یکی از کشور های قدرتمند است که از کشورهای جذاب و پیشرفته به حساب می آید و افراد زیادی این کشور را برای زندگی انتخاب کرده اند. امروزه افراد زیادی از طریق مهاجرت کاری ، تحصیلی و... به انگلستان مهاجرت می کنند. انگلستان محل حضور مهاجرین زیادی می باشد زیرا شرایط زندگی و کار در این کشور در سطح مطلوبی قرار دارد. انگلستان همواره بهترین خدمات رفاهی را به مهاجرانش ارائه داده است. انگلستان مانند بسیاری از کشور ها به کادر درمان و پزشکان نیاز دارد و برای این کار حساسیت بالایی هم به کار می گیرد. پزشکان می توانند از طریق شغلشان نسبت به مهاجرت به انگلستان اقدام کنند. امروزه پزشکان زیادی از سراسر جهان به کشور انگلستان مهاجرت می کنند. مهاجرت پزشکان به انگلستان با هدف داشتن زندگی با کیفیت و حقوق بالا انجام می شود. انگلستان کشوری است که مهاجران زیادی دارد و افراد با فرهنگ های مختلف در این کشور زندگی می کنند.

موسسۀ بین المللی راد از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ امور مهاجرتی است. این مجموعه با تکیه بر تجربه و آگاهی خود می تواند شرایط شما را برای مهاجرت تسهیل نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلیس چه شرایطی دارد؟

پزشکانی که قصد مهاجرت و کار در انگلستان را دارند. باید به شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان آشنا باشند. مهاجرت به هر کشور دارای شرایطی است و انگلستان نیز برای مهاجران شرایطی را در نظر گرفته است. با آشنایی با شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان ، می توانید نسبت به مهاجرت اطلاعات بیشتری داشته باشید. از مهم ترین شرایط مهاجرت پزشکان به انگلیس موارد زیر است:

  • برای مهاجرت پزشکان به انگلستان هم برای پزشکان عمومی و هم برای متخصصان و همچنین هم برای زندگی دائم و هم برای موقت نیاز است که ابتدا مجوز کار در شورای پزشکی به نام GMC گرفته شود.
  • ثبت نام و عضویت پزشکان در GMC نیاز به مدارک پزشکی، توانایی، مهارت و تخصص دارد بنابراین پزشکان می توانند با داشتن این مدارک نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند. دریافت مجوز از این سازمان به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.
  • یکی از شرایط مهاجرت پزشکان به انگلیس ، قبولی در آزمون آیلتس با حداقل نمره هفت می باشد.
    اگر پزشک آیلتس نداشته باشد ، با مدرک OET نیز می تواند اقدام نماید زیرا این مدرک نیز به معنای آیتلس 7 شناخته می شود.
  • در صورتی که پزشکان در خارج از انگلستان مدرک گرفته باشند ، می توانند با سپری دوره ی کارآموزی در شورای پزشکی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
    یکی از شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان ، شرکت در آزمون GP است که برای پزشکان عمومی می باشد.  
  • همچنین از دیگر شرایط مهاجرت پزشکان متخصص هم گواهی تایید صلاحیت و ثبت نام در CESR می باشد.

شرایط سنی برای مهاجرت پزشکان به انگلستان

وزارت بهداشت انگلستان شرایط سنی خاصی را برای مهاجرت پزشکان به انگلستان در نظر نگرفته است و پزشکان با شرایط سنی مختلف می توانند نسبت به مهاجرت به انگلستان اقدام نمایند. بنابراین پزشکان با شرایط مختلف جسمی، روحی و کاری مناسب می     توانند نسبت به مهاجرت به انگلیس اقدامات لازم را انجام دهند. در مهاجرت پزشکان به انگلیس ، پزشکان می توانند همسر و فرزندان خود  را نیز به عنوان همراه به این کشور ببرند که در مورد  فرزندان برای فرزندان زیر 18 سال می باشد. برای مهاجرت پزشکان به انگلستان ، نیاز است که پزشکان اطلاعات کافی برای معادل سازی مدرک و دریافت مجوز های لازم را داشته باشند. برای معادل سازی مدارکی مانند پروانه نظام پزشکی، رزومه شغلی، تمکن مالی و گواهی عدم سوء پیشینه پزشکی باید اقدام شود.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

ما در موسسۀ بین المللی راد تمام مواردی که برای مهاجرت پزشکان به انگلیس لازم دارید را به شما اطلاع خواهیم داد و در این راه به شما کمک می کنیم تا بتوانید به آسانی مجوز های لازم را دریافت کرده و نسبت به مهاجرت اقدام نمایید.

بررسی شرایط کار پزشکان در انگلیس

پزشکانی که می خواهند برای زندگی دائم و یا کار به انگلستان مهاجرت نمایند، باید ابتدا شرایط کاری در این کشور را بررسی کنند. بنابراین پزشکان با بررسی شرایط کاری و زندگی در انگلیس می تواند آگاهانه نسبت به مهاجرت تصمیم بگیرند. انگلستان به افراد پزشک و متخصصین زیادی نیاز دارد بنابراین این کشور سعی دارد که شرایط آسانی را برای مهاجرت پزشکان به انگلستان در نظر گیرد.

 پزشکان در انگلستان از ساعت هشت صبح تا شش عصر به کار می پردازند. اگر پزشک جراح باشد در روز های تعطیل نیز به کار می پردازد. در غیر این صورت پزشکان دیگر می توانند در اخر هفته به استراحت بپردازد. بسیاری از پزشکان به صورت نیمه وقت به طبابت می پردازند و زمانی را به تحقیقات و افزایش دانش نیز می پردازند.  
یکی از شرایط مهم در پزشکان به انگلستان ، اقامت پزشکان است که باید بررسی شود. پزشکانی که معادل سازی مدرک را انجام داده اند و مشکلی ندارند، می توانند نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام کنند. به دلیل حقوق مناسب پزشکان شرایط زندگی برای پزشکان از ثبات مالی برخوردار است. خدمات و امکانات اجتماعی نیز از دیگر موارد مهمی است که با مهاجرت پزشکان به انگلستان ، به آن دست پیدا می کنید. دریافت حقوق بالا ، بهره مندی از امکانات رفاهی در کار و زندگی از جمله این موارد هستند. در صورتی که پزشک دارای فرزندان زیر 18 سال باشد ، فرزند وی در انگلستان از شرایط آموزشی بسیار خوب به صورت رایگان بهره مند خواهد بود. زمانی که پزشک مجوز های لازم را دریافت می کند ، می تواند در هر شهری از انگلستان به کار بپردازد. همچنین فرصت های شغلی بسیار خوبی برای پزشکان در انگلیس فراهم شده است.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

دلایل مهاجرت پزشکان به انگلیس

مهاجرت پزشکان به انگلیس به دلایل زیادی انجام می گیرد. مهاجرت پزشکان به انگلستان می تواند اهدافی را در بر گیرد. کشور انگلستان که از قدرتمندترین کشورهای جهان می باشد که از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی رتبه ی بالایی دارد. پزشکانی که در انگلستان به کار می پردازند از مزایای خوبی بهره مند خواهند بود. اشتغال با حقوق مکفی و مناسب و زندگی در آرامش و صلح در یک کشور پیشرفته از مزایای زندگی و کار در انگلستان است. به ویژه پزشکان از درامد بالایی برخوردارند که شرایط زندگی برای آن ها بسیار بهتر خواهد بود. همچنین خدمات اجتماعی در سطح بالا، بالا بودن استاندارد های زندگی در انگلستان، امکان اخذ اقامت دائم از دیگر مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان می باشد. به ویژه زبان رسمی این کشور انگلیسی است که شرایط آسان تری را برای داوطلبان مهاجرت به انگلستان فراهم نموده است. از دیگر مزایای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، می توان به نزدیکی جغرافیایی انگلستان به ایران در مقایسه با بسیاری از کشور های پیشرفته اشاره کرد که شرایط خوبی را برای افراد فراهم می کند تا بتوانند رفت و آمد به ایران داشته باشند. به طور کلی طبق آمار های به دست آمده بیشترین دلیل مهاجرت به انگلیس، کار و تصیل است. بنابراین افراد زیادی برای ادامه ی تحصیل نیز به انگلستن مهاجرت می کنند. اگر چه هزینه های زندگی در انگلستان شاید بالا بالا باشد اما به دلیل ثبات اقتصادی و درامد های بالا ، زندگی در این کشور مورد رضایت افراد زیادی قرار گرفته است. زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت و استاندارد های زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشید.

 http://radvisa.com/