پوستر دیواری و انواع آن

پوستر دیواری و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 6 آبان 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوستر دیواری ها در انواع مختلف و برای مصارف زیادی در مکان های مختلف در بازار وجود دارد. این پوستر ها معمولا برای پوشاندن قسمتی از یک دیوار کاربرد دارند. دسته بندی پوستر دیواری را می توان بر اساس جنس، طرح و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم کرد. انواع پوستر دیواری از لحاظ کارکرد به شرح زیر می باشد: 

  • هنری: پوسترهای هنری، شامل تصاویر و نقاشی‌های هنرمندان معروف و آثار هنری متنوع هستند. این نوع پوسترها می‌توانند به عنوان تزئینی برای دیوارها استفاده شوند.
  • منظره‌ها: پوسترهای منظره، شامل تصاویر طبیعت، مناظر شهری، ساحل، کوهستان و غیره می‌شوند. این پوسترها معمولاً برای ایجاد حس آرامش و طبیعت نزدیک در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تبلیغاتی و تجاری: برخی از پوسترها برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می‌شوند. این پوسترها معمولاً در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و فضاهای تجاری دیگر قرار می‌گیرند.
  • خلاقیت و الهام‌بخش: برخی از پوسترها طرح‌های خلاقانه، اقتباس‌های هنری یا نقل قول‌های الهام‌بخش را نشان می‌دهند. 
  • جشن و مناسبت‌ها: پوسترهای مرتبط با جشن‌ها، مناسبت‌های خاص مانند تولد، عید، ولنتاین و... می‌توانند در فضاهایی که در ارتباط با آن مناسبت قرار دارند استفاده شوند.

پوستر دیواری کودک

 خرید پوستر دیواری 

 پوستر دیواری یک راه عالی برای تغییر دکوراسیون و ایجاد یک نقطه کانونی در هر اتاق است. با این حال، با وجود تنوع گسترده ای از پوسترهای دیواری موجود در بازار، انتخاب پوستر دیواری مناسب می تواند دشوار باشد. قبل از خرید، اندازه و ابعاد دیواری را که می خواهید پوستر را روی آن نصب کنید، اندازه بگیرید. طرح و رنگ پوستر دیواری باید با دکوراسیون کلی اتاق شما مطابقت داشته باشد. اگر اتاق شما دارای دکوراسیون ساده است، می توانید پوستر دیواری با طرحی شلوغ و رنگارنگ انتخاب کنید. سایر پوسترهای دیواری از PVC ساخته شده اند که دوام و ماندگاری بیشتری دارند.

پوستر دیواری در طیف گسترده ای از قیمت ها موجود هستند. قبل از خرید پوستر دیواری، بودجه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید پوستر دیواری با کیفیت مناسب را در محدوده بودجه خود پیدا کنید. مکان نصب پوستر نیز بسیار مهم است. اگر قصد دارید آن را در اتاق کودک نصب کنید، پوستری را انتخاب کنید که مناسب سن کودک شما باشد. اگر قصد دارید در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی نصب کنید، پوستری را انتخاب کنید که مقاوم در برابر رطوبت باشد.

 فروش پوستر دیواری با قیمت ارزان

 فروش پوستر دیواری با قیمت ارزان، روش های زیادی وجود دارد. با تمرکز بر کاربردهای خاص پوستر دیواری، می توانید مشتریان هدف خود را مشخص کرده و محصولات خود را به آنها معرفی کنید. با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت، می توانید هزینه تولید پوستر دیواری خود را کاهش دهید. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت محصولات شما نباید با کاهش هزینه تولید، کاهش یابد. همچنین با استفاده از روش های تبلیغاتی ارزان قیمت، می توانید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید. 

قبل از شروع فروش، تحقیقات لازم را انجام دهید تا نیازهای مشتریان خود را درک کنید. با درک نیازهای مشتریان، می توانید محصولاتی را تولید و عرضه کنید که مورد نیاز آنها باشد. با ارائه پوستر دیواری با کیفیت، می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و آنها را به خرید مجدد از شما ترغیب کنید. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان، به شما کمک می کند تا رضایت آنها را جلب کنید. به عنوان مثال، می توانید امکان تعویض یا بازگشت محصولات را برای مشتریان خود فراهم کنید.

 اندازه گیری دیوار برای نصب  پوستر دیواری

 پوستر دیواری برای نصب نیازمند اندازه گیری دقیق دیواری است که قرار است بر روی آن نصب شود. برای اندازه گیری دیوارهای استاندارد، فقط کافی است عرض و ارتفاع دیوار را با استفاده از یک متر اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری دیوارهای شیب دار، باید طول و عرض طولانی ترین قسمت دیوار را اندازه گیری کنید. دیوارهای دارای در یا پنجره، باید اندازه های درها و پنجره ها را از دیوار کم کنید. برای دیوارهایی که دارای اشکال غیر استاندارد هستند، باید شکل دیوار را با دقت ترسیم کنید. سپس، اندازه های این شکل را به فروشگاه پوستر دیواری ارائه دهید تا پوستر با اندازه مناسب را برای شما برش دهند.

پوستر دیواری کودک

قبل از اندازه گیری دیوار، باید مطمئن شوید که دیوار کاملاً تمیز و صاف باشد. باید دقت کافی داشته باشید تا پوستر دیواری به درستی نصب شود. اگر دیوار دارای ناهمواری یا فرورفتگی است، باید این موارد را در اندازه گیری دیوار در نظر بگیرید. اگر دیوار دارای درها یا پنجره ها است، باید اندازه های درها و پنجره ها را از دیوار کم کنید.

مزایای نصب پوستر دیواری 

 نصب پوستر دیواری در اتاق خواب می‌تواند به شکل‌های مختلفی از جمله زیبایی‌بخشی، ایجاد آرامش، افزایش الهام و انگیزه، ایجاد هویت شخصیتی و افزایش ارتباط با محیط اطراف و موارد دیگر مفید باشد. با انتخاب پوستر دیواری مناسب با طرح‌ها و رنگ‌هایی که با سلیقه شما هماهنگ هستند، می‌توانید فضایی دلپذیر و زیبا را در اطراف خود ایجاد کنید. برخی از پوسترها می‌توانند به شما کمک کنند تا حس آرامش و آرامش را در اتاق خواب خود به ارمغان بیاورید. مناظر طبیعت، تصاویر صمیمی و رنگ‌های آرام، می‌توانند به شما کمک کنند.

پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری می‌تواند الهام‌بخش باشد و انگیزه شما را افزایش دهند. تصاویر و نقل قول‌های الهام‌بخش می‌توانند شما را به هدف‌گذاری، خلاقیت و پیشرفت تشویق کنند. با انتخاب پوستر دیواری که با سلیقه و علایق شما همخوانی داشته باشند، می‌توانید هویت شخصیتی خود را در اتاق خواب بیان کنید. انتخاب پوسترهای مرتبط با علایق شما می‌تواند به شما احساس انسجام و ارتباط با محیط اطراف را بدهد. همچنین می‌تواند به شما یادآور خاطرات و تجربیات خاصی باشند.