نایلون عریض و افزودنی های آن

نایلون عریض و افزودنی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 5 خرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در صنعت پلاستیک ، تولید نایلون ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا نایلون ها دارای ویژگی هایی هستند که برای مصارف مختلف کاربردی می باشند. استفاده از نایلون ها در بخش بسته بندی و پوشش دهی بسیار زیاد است. یکی از نایلون ها ، نایلون عریض است که این نایلون دارای عرض زیاد بوده و از آن در بخش کشاورزی ، ساختمانی و.. استفاده می شود. نایلون عریض در انواعی به نام نایلون کشاورزی ، نایلون گلخانه ای و... شناخته می شود. نایلون عریض نایلونی شفاف است که نور را از خود عبور می دهد و در کشاورزی از آن برای ساخت محوطه ی گلخانه استفاده می شود. این نایلون برای مسقف نمودن محوطه برای کشت گیاهان ، قارچ و.. استفاده می شود. یکی از کاربرد های نایلون کشاورزی ، بسته بندی علوفه با استفاده این نایلون می باشد. در بخش ساختمان سازی استفاده از نایلون عریض برای پوشش دهی به نما و.. انجام می گیرد.

شرکت دریا پلاستیک فروش نایلون عریض را در مدل های متنوع عرضه می کند. از طریق این مجموعه می توانید خرید نایلون عریض را در نوع مرغوب انجام دهید. دریا پلاستیک از معتبر ترین مراکزی است که فروش نایلون ها را به صورت مستقیم و از درب کارخانه ارائه می کند.

خرید نایلون عریض

نایلون عریض چیست؟

نایلون عریض ، نایلونی است که در ابعاد بزرگ و بر اساس سفارش مشتری قابل تولید می باشد. برای پوشش دهی به فضای وسیعی استفاده از نایلون کشاورزی رواج دارد. نایلون عریض از مواد پلی اتیلنی ساخته شده است و این پلاستیک بسیار مقاوم بوده و در شرایط محیطی دوام بالایی را از خود نشان می دهد. استفاده از نایلون عریض بسیار آسان بوده و می توانید آن را به راحتی نصب نمایید و شما برای نصب نایلون عریض نیازی به تجهیزات خاصی نخواهد داشت. به همین دلیل است که برای سقف و دیوار های گلخانه و چنین فضا هایی برای پرورش گیاهان از نایلون عریض استفاده می شود. نایلون عریض در رنگ های شفاف  و مشکی رایج هستند. نایلون کشاورزی در تعداد لایه های مختلف به تولید می رسد. هر چه تعداد لایه های نایلون عریض در زمان تولید بیشتر باشد ، این نایلون مقاوم تر خواهد بود.

کاربرد های نایلون‌ عریض

در صنایع مختلف می توان از نایلون عریض استفاده کرد بنابراین محدودیتی در استفاده از نایلون عریض وجود ندارد و هر جا که این نایلون بتواند موثر واقع شود می توان از آن بهره برد. در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی از نایلون عریض مشاهده می شود. در کشاورزی برای ایجاد فضای پرورش و کشت گیاهان از نایلون عریض استفاده می شود. در مسقف نمودن گلخانه با استفاده از نایلون عریض ، از نایلون کشاورزی شفاف استفاده می شود. این نوع فضا با کمترین هزینه ایجاد می شود و می تواند برای رشد میوه ها، گیاهان، قارچ و... به کار رود. همچنین از نایلون عریض برای ساختمان ها برای پوشش دهی به نما استفاده می شود. این نایلون ها مقاومت خوبی دارند و بادوام هستند. نایلون عریضی که برای ساختمان سازی استفاده می شود را نایلون فونداسیون می نامند. در دامپروری هم استفاده از نایلون عریض زیاد است. بنابراین نایلون عریض از نایلون های پر طرفدار است. در خرید نایلون عریض باید به کیفیت این نایلون ها دقت داشته باشید و نایلون عریض را در نوع با دوام تهیه کنید زیرا فروش نایلون عریض با کیفیت های مختلف در بازار انجام می گیرد. در تولید نایلون های با کیفیت از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود. خریداران نایلون عریض، گلخانه داران، کشاورزان ، پیمان کاران و... هستند. نایلون عریض نایلونی ارزان قیمت است که با توجه به ویژگی هایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. نایلون عریض ، نایلونی پلی اتیلنی است که در مقابل پارگی بسیار مقاوم است.

خرید نایلون عریض

عوامل موثر در قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض در بازار مختلف است زیرا نایلون عریض در تنوع بالا به تولید می رسد که هر یک از این نایلون ها دارای قیمت های مختلف می باشند. عواملی که بر قیمت نایلون عریض موثر هستند عبارتند از :

  • وزن نایلون عریض

وزن نایلون عریض از مواردی است که بر قیمت نایلون عریض تاثیر می گذارد. فروش نایلون کشاورزی بر حسب وزن انجام می گیرد و انواعی از نایلون عریض که به صورت رولی به فروش می رسند نیز دارای وزن مشخصی بوده و بر اساس آن به فروش می رسد.

  • ضخامت نایلون عریض

ضخامت نایلون عریض از موارد موثر بر قیمت این نایلون ها می باشد. نایلون های عریض در ضخامت ها مختلف کاربردی هستند و می توانید خرید نایلون عریض را در ضخامت ۲۰ الی ۴۰ میکرون تهیه کرد.

  • تعداد لایه نایلون عریض

از موارد مهم دیگر که در قیمت نایلون عریض موثر است ، تعداد لایه نایلون عریض است. تعداد لایه ی نایلون عریض بسیار مهم است و نایلون هایی که دارای تعداد لایه ی بیشتری هستند، دارای مقاومت بالاتری نیز می باشند. نایلون عریض در انواع یک ، دو و چند لایه به تولید می رسد. 

  • کیفیت مواد اولیه نایلون عریض

 در تولید نایلون کشاورزی از مواد اولیه با کیفیت مختلف استفاده می شود که هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد ، در نتیجه کیفیت نایلون عریض بالاتر خواهد بود. در زمان خرید نایلون عریض ، به کیفیت آن توجه داشت باشید و این نایلون را در کیفیت بالا تهیه کنید. برخی از انواع نایلون عریض با مواد درجه دو و سه به تولید می رسد.

  • افزودنی نایلون عریض

در تولید نایلون کشاورزی ، از افزودنی هایی استفاده می شود که شامل مواد ضد اشعه ماورای بنفش ، مواد ضد الکتریسیته ساکن ، مواد ضد مه و... می باشد بنابراین بر اساس افزودنی نایلون عریض  ، قیمت نایلون کشاورزی مختلف است.

  • چاپ بر روی نایلون عریض

شما برای خرید نایلون عریض ، می توانید این نایلون ها را به صورت چاپ شده تهیه کنید که چاپ اختصاصی در نایلون عریض ، از موارد موثر در قیمت نایلون عریض نیز خواهد بود.

افزودنی‌ های نایلون عریض

در نایلون عریض از افزودنی هایی استفاده می شود تا بتوان این نایلون را برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد. این افزودنی ها عبارتند از :

  • افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش

افزودنی ضد اشعه ی ماورای بنفش در نایلون عریض، برای مقاومت نایلون در برابر پرتو فرابنفش می باشد.

  • افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز

افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز ، اشعه مادون قرمز را به خود جذب می کند. این کار موجب تنظیم دمای گلخانه و دما مناسب می گردد.

  • افزودنی ضد الکتریسیته ساکن

افزودنی ضد الکتریسیته ساکن یکی از افزودنی هایی است که دلیل استفاده از آن، کاهش جذب گرد و غبار بر روی محصول است.

  • افزودنی ضد مه

افزودنی ضد مه از تعریق گلخانه جلوگیری کرده و از کاهش عبور نور خورشید به گلخانه جلوگیری می کند.

خرید نایلون عریض

خرید نایلون کشاورزی با کیفیت بالا

در صورتی که می خواهید حجم زیادی از نایلون عریض را تهیه کید از طریق سایت دریا پلاستیک به تولید کننده نایلون عریض دسترسی دارید و امکان خرید نایلون عریض با مناسب ترین قیمت برای شما امکان پذیر است. مرکز دریا پلاستیک با تولید گسترده ی نایلون عریض، توانسته این نایلون ها را به صورت مستقیم به فروش برساند. در این مجموعه تنوع بالایی از نایلون عریض در نظر گرفته شده است. شرکت دریا پلاستیک انواع نایلون های بسته بندی ، نایلون کشاورزی و... را با بهترین قیمت ارائه می نماید.

https://daryapelastic.com/