نایلون حبابدار با کیفیت

نایلون حبابدار با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 18 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در این مقاله تلاش داریم تا شما را با ویژگی های نایلون حبابدار و موارد کاربرد آن در صنعت آشنا سازیم. یکی از مواد مهم و کاربردی که جهت امور بسته بندی و حفاظت از محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود، می توان به تولید و فروش نایلون حبابدار اشاره نمود. این نوع پلاستک توانسته تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی بوجود آورد. در همین راستا، شاهد گسترش کاربرد نایلون حباب دار در سطح بازار جهانی و همچنین در داخل کشور هستیم. از شاخصه های مهم نایلون حبابدار می توان به دوام و مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار اشاره نمود و به همین دلیل با عنوان نایلون ضربه گیر در سطح بازار شناخته می شود. اولین پیدایش و به نوعی اختراع پلاستیک حبابدار به سال 1957 میلادی باز می گردد و از آن زمان تا کنون شاهد ارتقاء کیفیت تولید نایلون حبابدار و به نحوی گسترش کاربرد آن در صنعت هستیم. مجموعۀ دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت پلاستیک توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به تولید و فروش نایلون ضربه گیر یا همان پلاستیک ضربه گیری با ضخامت استاندارد و یا ابعاد سفارشی گردند.

نایلون حبابدار با کیفیت

نحوۀ تولید نایلون ضربه گیر

جهت تولید نایلون ضربه گیر از مواد پلیمری شیمیایی استفاده می شود. بکارگیری مواد پلی اتیلن باعث افزایش طول عمر نایلون می گردد. علاوه بر آنکه دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا و به نوعی عایق رطوبت و حرارت بالا می باشد. بدین ترتیب همواره شاهد گسترش کاربرد نایلون حبابدار در سطح بازار هستیم و مصرف کنندگان بایستی متناسب با سایز محصولات، نسبت به خرید نوع نایلون توجه و دقت کافی داشته باشند. نایلون حبابدار ضربه گیر از دانه های بسیار ریز مواد رزین که همانند دانه های برنج است، تولید می شود. جهت تولید این نوع پلاستیک، مواد رزین متفاوتی با یکدیگر ترکیب می شوند تا بدین وسیله بتوانند این نوع نایلون را با خاصیت الاستیکی بالا تولید نمایند. دانه های ریز رزین قابلیت آن را دارند که در دمای 450 درجه سلسیوس به مواد مذاب تبدیل شود و این چنین بتوان آنها را با یکدیگر ترکیب نمود. در گام بعدی در فرآیند تولید نایلون ضربه گیر، یک لایه نازک تخت با استفاده از دستگاه های مخصوص ایحاد می شود و سپس بر روی غلطک هایی که دارای سوراخ های کوچک است، عبور می دهند. هدف از عبور دادن لایۀ نازک پلاستیک از میان غلطک ها، این است که بتوانند هوا را به درون آن منتقل کنند و سپس یک لایۀ نازک دیگر بر روی آن قرار گرفته می شود. بدین ترتیب می توانند نایلون حبابدار دو لایه ضربه گیر را تولید و روانۀ بازار نمایند. عمدتاً نایلون ضربه گیر در مرحلۀ آخر، وارد کنترل کیفیت می شود و سپس در سطح بازار توزیع می گردد.

مزیت فروش نایلون حبابدار

از اهداف اصلی تولید نایلون حبابدار، می توان به حفظ و نگهداری اجناس در برابر ضربات شدید حین حمل و نقل آنها اشاره نمود. به طور کلی فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و همچنین کیسه ای انجام می پذیرد. در نتیجه صنایع مختلف به منظور بسته بندی محصولات خود، می توانند از ویژگی های خاص نایلون حبابدار دو لایه استفاده نمایند و این چنین بتوانند از میزان خسارت وارده به محصولات جلوگیری کنند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از مزایای این نوع پلاستیک با دوام برای بسته بندی کلیۀ محصولات در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده نمائید. به طور کلی از صنعت گرفته تا امور اسباب کشی، می توان اقدام به خرید نایلون حبابدار نمود و از ویژگی های خاص آن برای حفاظت محصولات مختلف می توان استفاده کرد. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با نایلون ضربه گیر، می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

نایلون حبابدار با کیفیت

با استفاده از چنین وسایلی، می توان محصولات مختلف را در برابر ضربات شدید ایمن نگه داشت و این چنین از بروز خسارت به اقلام حین حمل و نقل آنها و بارگیری به ماشین باری جلوگیری نمایند. با گسترش فروش نایلون حبابدار، روز بروز بر میزان کاربرد این نوع پلاستیک در صنایع مختلف افزوده می شود و تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیه و همچنین تکنولوژی پیشرفته، محصولات با کیفیت تری را نسبت به گذشته تولید و روانۀ بازار نمایند. این چنین به سهولت می توانید بر اساس نوع محصول و ابعاد آن، نسبت به خرید نایلون ضربه گیر اقدام نمائید.

موارد کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

در مطالب مذکور مطرح نمودیم، نایلون حبابدار به صورت دو لایه و چند لایه قابلیت تولید دارد. بنابراین جهت بسته بندی و حفاظت محصولاتی همچون اشیاء و ظروف شکستنی می توان از مزایای این نوع پلاستیک ضربه گیر استفاده نمود. این در حالی است که کاربرد نایلون حبابدار را می توانید در امور بسته بندی محصولات دیجیتالی و الکترونیکی نیز مشاهده نمائید چون از مقاومت بالایی برخوردار است. از مزایای پلاستیک حبابدار برای ارسال و انبارسازی صحیح محصولات مختلف استفاده نمود و این چنین بتوانند از میزان خرابی و آسیب پذیری این نوع محصولات جلوگیری کنند. در واقع با بهره گیری از نایلون ضربه گیر دو لایه، می توان بسته بندی و جابجایی ایمن با کمترین آسیب دیدگی محصولات را به داخل ماشین باری انجام داد.

به طور کلی، نایلون حباب دار، نوعی پلاستیک عایق رطوبت، آب، حرارت و صدا می باشد. در نتیجه متناسب با ویژگی های خاصی که دارد، می توان از آن برای عایق بندی محیط های مختلف در برابر تغییرات دمایی و همچنین صدا استفاده نمود. این چنین از ویژگی های خاص نایلون ضربه گیر می توان برای مصارف گوناگون در صنایع مختلف استفاده نمود و از میزان خسارت وارده به اقلام و اجناس بسته بندی شده کاست. بدیهی است، استفادۀ درست از نایلون حبابدار رولی و کیسه ای می تواند صرفه جویی مالی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت نایلون حبابدار و عوامل تعیین کننده آن

قیمت نایلون حبابدار بر اساس میزان کیفیت متریال به کار رفته در آن و همچنین ابعاد و مقدار ضخامت رول نایلون تعیین می گردد. با توجه به اینکه اکثر مواد اولیه رزینی وارداتی هستند، متأسفانه با نوسان قیمت ارز در داخل کشور، شاهد تغییر قیمت نایلون ضربه گیر و دیگر انواع پلاستیک صنعتی در بازار هستیم. در نتیجه جهت خرید نایلون حبابدار ارزان و با کیفیت می توانید به مراکز تولید پلاستیک صنعتی همچون مجموعۀ دریا پلاستیک مراجعه نمائید. در این صورت بدون واسطۀ دیگری، می توانید نایلون مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و در ابعاد آماده و یا سفارشی خریداری نمائید. لازم به ذکر است که فروش نایلون حبابدار با حباب ریز، متوسط و درشت انجام می پذیرد. در نتیجه قیمت نایلون ضربه گیر بر اساس مشخصات فنی محصول، متفاوت تعیین می گردد. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین نوع نایلون صنعتی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

نایلون حبابدار با کیفیت

به طور کلی می توان گفت : نوع نایلونی که جهت بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود، نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری اجناس در برابر ضربات شدید و همچنین نفوذ پذیری رطوبت و گرد و غبار دارد. در صورت تمایل به خرید نایلون حبابدار کیسه ای و یا رولی با ضخامت استاندارد و یا سفارشی می توانید با کادر فروش مجموعه دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانید نایلون ضربه گیر دو لایه درجه یک مورد نیاز خود را در مدت زمان کوتاه تأمین نمائید.

https://daryapelastic.com/