نایلون استرچ و انواع آن

نایلون استرچ و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 16 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

نایلون استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. نایلون استرچ دارای خواص متفاوت از سایر نایلون ها است. از ویژگی های نایلون استرچ می توان به خاصیت کشسانی آن اشاره کرد. نایلون استرچ دارای چسبندگی بوده و این نایلون برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم استرچ ضد نفوذ بوده و بسته های ایجاد شده به وسیله ی نایلون استرچ ، در مقابل آلودگی ، گرد و غبار و رطوب عایق می باشد بنابراین بسته ها دچار صدمه نمی شوند. همچنین نایلون استرچ در مقابل ضربه مقاوم است و به راحتی پاره نمی شود به همین دلیل نایلون استرچ بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.

مجموعۀ دریا پلاستیک یکی از مراکز پخش مستقیم نایلون استرچ است که این نایلون را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید. فروش نایلون استرچ به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام می گیرد.

انواع فیلم استرچ

انواع فیلم استرچ  برای مصارف صنعتی، غذایی و کشاورزی به تولید می رسند و این نایلون ها دارای تفاوت هایی می باشند. از فیلم استرچ صنعتی برای بسته بندی پالت، جعبه، کارتن، مبلمان، لوازم منزل، مصنوعات و ... استفاده می شود. همچنین نایلون استرچ کشاورزی برای بسته بندی علوفه به کار می رود. استرچ غذایی نیز برای بسته بندی و محافظت از مواد غذایی انجام می گیرد. می توان از فیلم استرچ به صورت دستی و ماشینی بهره برد. نایلون استرچ بهداشتی بوده و به همین می توان برای مواد غذایی و بهداشتی از آن استفاده کرد.

نایلون استرچ

انواع نایلون استرچ

استرچ پلی اتیلن : PE Stretch Film 

یکی از انواع نایلون استرچ ، فیلم استرچ  پلی اتیلن است که به منظور حفاظت و بسته بندی کالا های صنعتی ، پالتی ، جعبه ها و... از آن استفاده می شود.

استرچ پی وی سی : PVC Stretch Wrap

نوع دیگر از فیلم استرچ را نایلون استرچ  پی وی سی می باشد. نایلون استرچ برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می شود.

تولید نایلون استرچ چند لایه

نایلون استرچ در تعداد لایه های مختلف به تولید می رسد و می توانید سفارش خرید نایلون استرچ را در تعداد لایه های مختلف انجام دهید. از انواع نایلون استرچ می توان به استرچ ۳ لایه و ۵ لایه اشاره کرد. تعداد لایه ای بیشتر به معنایی مقاومت بیشتر نایلون است. فرآیند تولید نایلون استرچ با استفاده از دستگاه ها با مقداری تفاوت انجام می شود. این نایلون ها هر یک دارای مصارف مختلف هستند. امروزه در تولیدی ها و کارخانجات و... استفاده از فیلم استرچ بسیار رواج پیدا کرده است.

انواع رول استرچ بر اساس روش مصرف

نایلون استرچ در دسته بندی های مختلف به تولید می رسد و یکی از دسته بندی نایلون استرچ بر اساس روش مصرف آن است. نایلون استرچ در دسته بندی استرچ دستی  Hand Stretch Film  و استرچ ماشینی  Machine Stretch Film  می باشد. این نایلون ها دارای ویژگی های خاصی هستند و برای بسته بندی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

  • فیلم استرچ دستی

نایلون استرچ دستی از انواع نایلون استرچ است که بسته بندی ها به صورت دستی مورد اسفاده قرار می گیرد. رول های استرچ در وزن های مختلف به تولید می رسد به طور مثال ۵۰۰ گرم، ۱ کیلو گرم، ۲ کیلو، 200/2، 500/2، 3 کیلو و ۵ کیلو به تولید می رسد. این نوع نایلون استرچ به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد  و برای بسته بندی محصولات کم کاربردی است. روش دستی برای بسته بندی کالا ها بسیار زمان بر است و در مواردی به صرفه نمی باشد.

نایلون استرچ

  • استرچ مچی

 استرچ مچی یکی از انواع فیلم استرچ می باشد که در ابعاد کوچک تر به تولید می رسد. این نوع فیلم استرچ در نوع دستی مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم استرچ مچی در انواع عرض ۵ تا ۱۰ سانت، با وزن ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرم به تولید می رسد.

  • فیلم استرچ ماشینی

 فیلم استرچ ماشینی از دیگر نایلون های استرچ است که با استفاده از دستگاه های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم استرچ دارای ابعاد بزرگ تری نسبت به سایر مدل ها است و برای بسته بندی انواع محصولات و پالت ها کاربرد دارد.

  • فیلم استرچ سیلاژ

برای بسته بندی انواع علوفه از نایلون استرچ  سیلاژ استفاده می شود. این نوع از فیلم استرچ در عرض 50، 75 سانتی متر و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید فیلم استرچ

برای خرید فیلم استرچ باید حتما به دنبال فروشندگان معتبر باشید تا بتوانید خرید فیلم استرچ را در نوع با کیفیت انجام دهید. مجموعه دریا پلاستیک فروش فیلم استرچ و انواع نایلون ها را در انواع مختلف ارئه می دهد به همین دلیل نیاز است که با انواع فیلم استرچ آشنایی داشته باشید و بتوانید نوع مناسبی از فیلم استرچ را با توجه به استفاده ای که از این نایلون دارید تهیه کنید. فروش فیلم استرچ از طریق سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

فروش فیلم استرچ به صورت اینترنتی

برای خرید نایلون استرچ می توانید به صورت اینترنتی اقدام به تهیه ی این نایلون نمایید. شما برای خرید فیلم استرچ نیازی به مراجعه ی حضوری ندارید و می توانید از طریق اینترنت به راحتی و در زمان کوتاه خرید نایلون استرچ را انجام دهید. این مجموعه انواع نایلون ها از جمله فیلم استرچ ، نایلون شیرینگ، نایولن حبابدار ، نایلون عریض و.. را با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. این مجموعه دارای مشتریان دائمی زیاد است که از خرید هایشان رضایت کاملی دارند مجموعۀ دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان معتبر و بزرگ است که انواع نایلون های بسته بندی را به تولید می رساند و آمادگی خود را برای همکاری با واحد های تولیدی اعلام می دارد.

قیمت نایلون استرچ

نایلون استرچ از نایلون هایی است که در صنعت بسته بندی کاربرد زیادی دارد. نایلون استرچ ، نایلونی کشسان و مقاوم است. این نایلون ها در اثر ضربه پاره نمی شوند زیرا استحکام بالایی دارند بنابراین به سختی این نایلون ها آسیب می بینند. استفاده از فیلم استرچ  در صنعت بسته بندی موجب شده تا بتوان کالا ها را با متریالی بسیار کاربردی بسته بندی کرد که این متریال بسیار ارزان قیمت بوده و برای بسته بندی کالا ها به صرفه است. استفاده از فیلم استرچ علاوه بر بسته بندی تکی محصولات برای بسته بندی پالت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما به دنبال بسته بندی به صرفه و کاربردی هستید می توانید از فیلم استرچ استفاده کنید. ین مجموعه انواع نایلون های بسته بندی را برای شما مشتریان گرامی مهیا نموده تا بتوانید به صورت مطمئن از طریق این مجموعه خرید فیلم استرچ را انجام دهید. قیمت فیلم استرچ بسیار مناسب است و می توانید به راحتی از فیلم استرچ برای بسته بندی انواع کالا ها استفاده کنید. فروش نایلون استرچ از طریق این مجموعه در تنوع بالا انجام می گیرد و می توانید انواع نایلون ها را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

نایلون استرچ

برای خرید فیلم استرچ باید به کیفیت محصولات دقت زیادی داشته باشید و نایلون هایی را تهیه کنید که مرغوب باشند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. مجموعۀ دریا پلاستیک از مجموعه های معتبر عرضه کننده ی انواع نایلون استرچ با بهترین کیفیت می باشد. در صورتی که می خواهید خرید نایلون استرچ را انجام دهید از طریق این مجموعه و تماس با کارشناسان فروش می توانید اقدام نمایید.

https://daryapelastic.com/