لاستیک دانلوپ با کیفیت

لاستیک دانلوپ با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 19 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

لاستیک دانلوپ به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در جهان محسوب می گردد که باعث گردیده این مقاله به صورت اختصاصی به معرفی این برند اختصاص یابد. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، سایزهای مختلفی از لاستیک دانلوپ را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار داده اند. بدین ترتیب افرادی که طرفدار خرید لاستیک دانلوپ اورجینال هستند، می توانند بدون دغدغه سایزهای مناسب تایر را برای اتومبیل خود خریداری نمایند. شرکت دانلوپ از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در کشور انگلیس آغاز نمود و توانستند با گذشت زمان بر تنوع محصولات خود افزوده و لاستیک هایی با ساختار متفاوت منطبق بر تکنولوژی روز دنیا تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. اگر به دنبال خرید لاستیک دانلوپ هستید، مطالعۀ این مقاله می تواند شما را بیشتر با انواع محصولات این برند معتبر آشنا سازد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید مناسب ترین محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. راه اندازی و ارائه ایده برای ساخت لاستیک های تیوب دار از سوی آقای جان بوید دانلوپ در سال 1888 میلادی شکل گرفت که در تماشای بازی فرزند خود با سه چرخه بود. عدم حرکت راحت سه چرخه، او را واداشت که به دنبال ساخت لاستیک همراه با تیوب بپردازد و این چنین امکان عبور سه چرخه بر روی سطوح را تسهیل نماید. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به انواع دسته بندی لاستیک دانلوپ می پردازیم، همچون گذشته بسیاری از افراد مشتاق خرید محصولات این برند معتبر هستند.

لاستیک دانلوپ

انواع دسته بندی لاستیک دانلوپ

همانطور که آگاه هستید، تولید لاستیک از سوی شرکت های لاستیک سازی بر اساس جداول استاندارد و بین المللی صورت می گیرد چون عوامل مهم همانند شرایط محیطی و وضعیت جاده بر روی کیفیت لاستیک تأثیرگذار خواهد بود. چندین سال است که تولید و فروش لاستیک دانلوپ توسط کمپانی ژاپنی سومیتومو صورت می پذیرد و محصولات آن را در داخل کشور می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. از جمله انواع دسته بندی لاستیک دانلوپ می توان به لاستیک تمام فصل دانلوپ، لاستیک زمستانه دانلوپ و لاستیک تابستانه دانلوپ اشاره نمود که تفکیک پذیری بر اساس شاخص مهم شرایط محیطی می باشد. با آسودگی خاطر می توانید اقدام به خرید لاستیک دانلوپ اورجینال نمائید.

این در حالی است که از نظر نوع ساختار، تولید کنندگان لاستیک دانلوپ توانسته اند موفق به ساخت لاستیک رادیال و بایاس گردند. بنابراین در زمان خرید لاستیک دانلوپ متناسب با کیفیت جاده و حداکثر سرعت اتومبیل نسبت به خرید لاستیک رادیال دانلوپ و یا لاستیک آفرود دانلوپ یا بایاس اقدام نمائید. با انتخاب لاستیک مناسب، می توانید کیفیت رانندگی را به میزان قابل قبولی ارتقاء دهید. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین محصول را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که لاستیک رادیال از جمله تایرهای نسل جدید محسوب می گردد که با عنوان لاستیک سیمی نیز شناخته می شود و بدنۀ آن شامل چندین لایۀ بهم تنیده می باشد. لازم به ذکر است که هر لایه متشکل از نخ های پلی استر می باشند که توانسته اند میزان مقاومت لاستیک را در برابر عوامل اصطکاک بیشتر نمایند. نحوۀ قرارگیری نخ ها در فرآیند ساخت لاستیک رادیال دانلوپ به صورت عمود بر آج تایر می باشد. بدیهی است، شعاعی بودن بافت این نوع لاستیک دانلوپ، توانسته باعث نرم تر شدن آن گردد و راحت تر نیروهای جاده به بیرون دفع می شود.

بدیهی است، نقوص بوجود آمده از سوی جاده با بافت های مورب شکل نخ های پلی استر در ساخت لاستیک دانلوپ مرتفع می گردد. به طور کلیۀ لاستیک دانلوپ از نوع رادیال دارای مقاومت بالایی در برابر افزایش بار و سرعت بالا می باشند. در همین راستا، فروش لاستیک دانلوپ همچنان محبوب بوده و به نوعی یکی از اسپانسرهای بزرگ در مسابقات رالی، فرمول یک و موتور سواری در جهان به شمار می روند.

لاستیک دانلوپ

ویژگی و مشخصۀ مهم لاستیک دانلوپ

در این بخش از مقاله شما را بیشتر با ویژگی های لاستیک دانلوپ آشنا می سازیم که باعث گردیده در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک به مشتریان پیشنهاد داده شود. لاستیک دانلوپ از سطح چسبندگی بالایی برخوردار است و در نتیجه رانندگان با امنیت بالا می توانند رانندگی در سطح جاده داشته باشند. از دیگر عوامل مهم و اساسی که باعث افزایش محبوبیت لاستیک دانلوپ در بازار جهانی شده است، می توان به مقاومت بالای لاستیک در برابر استهلاک اشاره نمود. در نتیجه نیاز نیست در مدت زمان کوتاه، به فکر تعویض لاستیک های خودرو باشید. از جمله سایر مشخصات فنی و ویژگی های لاستیک دانلوپ می توان به کاهش میزان سر و صدا در داخل اتومبیل اشاره نمود و بدین ترتیب سرنشینان خودرو آرامش بیشتری خواهند داشت. داشتن طراحی اصولی و بکارگیری مواد اولیۀ مرغوب از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید لاستیک دانلوپ می توانید بدان پی ببرید. در نتیجه طول عمر لاستیک به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ اورجینال هستید، بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمائید چون اصل بودن تایر بر روی طول عمر و کیفیت آن تأثیرگذار خواهد بود.

خرید لاستیک آفرود دانلوپ

بر اساس مطالب فوق، از انواع لاستیک دانلوپ می توان به لاستیک های آفرود اشاره نمود که دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. لاستیک آفرود به منظور کاربرد در جاده های ناهموار و خاکی ساخته شده است، در نتیجه بایستی مقاومت بالایی نسبت به عبور از روی سطوح سنگریزه، شن، گل و لای و غیره داشته باشند. بنابراین متناسب با محل بکارگیری خودرو، می توانید از مزایای لاستیک دانلوپ از نوع آفرود استفاده نمائید. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو می توانید بهترین سایز لاستیک دانلوپ را انتخاب نمائید. لاستیک های آفرود توسط خودروهایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند که تجهیز به سیستم تعلیق چهار چرخ متحرک باشند. انتخاب لاستیک مناسب برای چنین خودروهایی، می تواند فرمان پذیر اتومبیل را بهبود ببخشند و در نتیجه کیفیت رانندگی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ هستید، بایستی سطح آگاهی خود را نسبت به مشخصات فنی این نوع تایر افزایش دهید.

لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ اورجینال

قیمت لاستیک دانلوپ اصل به مشخصات فنی آن وابسته است. علاوه بر آنکه جنس متریال تشکیل دهنده و همچنین سال تولید نیز بر قیمت لاستیک دانلوپ تأثیرگذاری باشد. البته لازم به ذکر است که عوامل دیگری همانند نرخ ارز بر روی نوسان قیمت تایر تأثیر می گذارد. بنابراین متناسب با اتومبیلی که در اختیار دارید، می توانید بهترین سایز لاستیک خودرو را خریداری نمائید. شاخص مهم در انتخاب و خرید لاستیک تأثیرگذار خواهد بود و بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی در انتخاب سایز لاستیک بایستی توجه و دقت کافی داشته باشید. لاستیک دانلوپ از جمله تایرهای وارداتی است که دارای کیفیت بالا می باشد و به همین دلیل مورد استقبال خیلی از رانندگان قرار گرفته می شود. برخی از مدل های کمیاب در بازار به شمار می رود که می توانید در هنگام تعویض تایرهای قدیمی از ویژگی و مشخصه های فنی لاستیک های دانلوپ استفاده نمائید. در حال حاضر جهت استعلام بروزترین قیمت انواع لاستیک دانلوپ می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این چنین با آسودگی خاطر می توانید بهترین تایر های دانلوپ را با تضمین اصالت کالا و قیمت ارزان خریداری نمائید.

https://charkhoyadak.com/