قطعات بسترن و خرید آن

قطعات بسترن و خرید آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 3 بهمن 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

امروزه خودرو های چینی به بخشی مهم در بازار خودروی داخلی کشور تبدیل شده اند و انواع خودرو های چینی مورد توجه خریداران خودرو قرار گرفته اند. همین امرموجب شده تا قطعات این خودرو ها نیز به کشور را یافته و عرضه شوند. از خودرو های پر طرفدار می توانیم به خودروی بسترن اشاره کنیم. خودروی بسترن از خودرو های با کیفی چینی است که دارای مدل ها مختلف است. این خودرو دارای ظاهر جذاب ، امکانات خوب و فنی با کیفیت است. طراحی بسترن شبیه به خودرو های فولکس واگن و مزدا است و افراد زیادی به این خودرو علاقه مند هستند. امروز لوازم یدکی بسترن در فروشگاه ها یافت می شود و می توان این قطعات را تهیه نمود. فروشگاه هایی هستند که انواع قطعات بسترن را عرضه می کنند البته برای خرید لوازم یدکی بسترن باید به اصل بودن آن توجه کنید و از مجموعه های شناخته شده خریدتان را انجام دهید. با خرید لوازم یدکی بسترن از فروشگاه های معتبر می توانید این قطعات را با اطمینان تهیه کنید.

شرکت فاو موتور چین در سال ۲۰۰۶ بسترن را به تولید رساند. خودرو های بسترن پس از مدتی توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ شدند و امروزه در بازار داخلی خودرو، بسترن b50f، b50 و b30 عرضه می‌ شود. لوازم یدکی بسترن مانند هر خودرویی از اهمیت بالایی برخوردار است. سپر جلو، عقب، چراغ‌ها، موتور، جلو پنجره بسترن B30، بدنه اتومبیل و قسمت ‌های داخلی، ایربگ و غیره بخشی از قطعات بسترن هستند.

جلو پنجره بسترن B30

برای خرید قطعات بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 از طریق مجموعۀ نیوپارت می توانید انواع لوازم یدکی بسترن اصلی و با کیفیت را تهیه کنید. فروش لوازم یدکی بسترن توسط این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

خرید لوازم یدکی بسترن اصل

با خرید خودرو بسترن، نیاز به لوازم یدکی بسترن داریم بنابراین تامین قطعات مورد نیاز برای بسترن از موارد مهم است. لوازم یدکی بسترن در بازار توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسند اما برخی از این قطعات کیفیت لازم را ندارند یا به عبارتی تقلبی هستند. لوازم یدکی بسترن باید کیفیت بالایی داشته باشند تا کارایی خوبی را از اتومبیل خود مشاهده کنید و استفاده از این قطعات تقلبی موجب هزینه های بیشتر به دلیل خرید های مکرر خواهد شد و همچنین این قطعات ممکن است موجب آسیب به بخش های دیگر خودرو شود به همین جهت حتما قطعات اصلی را تهیه نمایید. خرید لوازم یدکی بسترن نیاز به دقت بالایی دارد زیرا در بازار انواع قطعات بسترن با کیفیت ضعیف به فروش می رسند و این قطعات کیفیت لازم را ندارد. به همین جهت به دلیل این که استفاده از قطعات بسترن اصلی و با کیفیت بسیار مهم است به شما پیشنهاد می کنیم از طریق فروشگاه نیوپارت خرید قطعات بسترن را انجام دهید زیرا این مجموعه انواع لوازم یدکی بسترن اورجینال را ارائه می کند و به صورت مطمئن خریدتان را انجام خواهید داد.

فروش اینترنتی قطعات بسترن

فروش قطعات بسترن به صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد و امروزه افراد زیادی خرید قطعات بسترن را به صورت اینترنتی انجام می دهند تا مجبور نباشند به فروشگاه مراجعه ی حضوری داشته باشند. خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن بسیار ساده بوده و افراد با مراجعه به سایت فروشندگان معتبر می توانند خرید لوازم یدکی بسترن را در زمان کوتاه انجام دهند. فروشگاه نیو پارت ، فروش اینترنتی را در نظر گرفته است و از طریق این مجموعه می توانید خرید انواع لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 را به صورت اینترنتی و با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا انجام دهید.

جلو پنجره بسترن B30

خرید لوازم یدکی بسترن با بهترین قیمت

در هنگام خرید لوازم یدکی اصلی بسترن همچون جلو پنجره بسترن B30، توصیه می‌ شود که به قیمت توجه داشته باشید. قیمت های بسیار ارزان ممکن است به دلیل اصل نبودن قطعات باشد. همچنین از خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت بالا هم پرهیز کنید و باید لوازم یدکی بسترن اصل را با مناسب ترین قمیت تهیه کنید. کیفیت مهم ترین فاکاتور در خرید لوازم یدکی بسترن است اما پس از مطمئن شدن از کیفیت ، قیمت لوازم یدکی بسترن بسیار مهم است و شما باید خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشید. ما به شما فروشگاه نیو پارت را معرفی کردیم زیرا این فروشگاه قیمت های بسیار مناسبی را ارائه می کند.

فروش لوازم یدکی بسترن در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و فروشگاه هایی هستند که تنها فروش حضوری دارند اما برخی از فروشندگان قطعات بسترن مانند فروشگاه نیوپارت فروش اینترنتی قطعات بسترن همچون جلو پنجره بسترن B30 را در نظر گرفته اند تا افراد بتوانند به راحتی انواع قطعات مورد نیاز را به صورت اینترنتی انجام دهند. همان طور که می دانید خرید اینترنتی بسیار آسان است و محدودیت مکان و زمان ندارد و از این رو افراد زیادی تمایل دارند خرید لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 را به صورت اینترنتی انجام دهند. فروش قطعات یدکی بسترن از طریق فروشگاه نیو پارت برای انواع مدل های این خودرو عرضه می شود. برای خرید جلو پنجره بسترن B30  و سایر قطعات از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید.

قطعات یدکی بسترن  b50f

خودروی بسترن بی ۵۰ اف یکی از انواع مدل های بسترن است که دارای حجم موتور ۱٫۸ لیتری و توان تولیدی ۱۴۲ اسب بخار می باشد. این خودرو مجهز به جعبه دنده ۶ سرعته اتومات می باشد. بسترن بی 50 اف دارای ظاهر زیبا با طراحی مدرن است. این خودرو دارای شتاب خوب ، هندلینگ ایده آل ، صدای جذاب و بم پیشرانه می باشد. قطعات بسترن  b50f در فروشگاه نیوپارت ارائه می شود و می توانید خرید لوازم ید ی بسترن b50f را از طریق این سایت انجام دهید.

لوازم یدکی بسترن شامل فرمان هیدرولیک ،کیسه هوا جلو و صندلی های جلو ، کروز کنترل ، کمربند با قابلیت پیش کشاننده ، مجهر به آژیر دزدگیر و سیستم ضد سرقت، سانروف ، آینه های گرمکن دار ، حرکت برقی صندلی ۶ حالته ، کامپیوتر سفری ،  تهویه مطبوع ومی باشد. قطعات بسترن  b50f در کشورمان یافت می شود و دچار کمبود این قطعات نمی باشیم. قطعات بسترن در این مدل متفاوت از سایر مدل ها می باشد بدین ترتیب برای خرید قطعات بسترن باید با توجه به مدل خودرو ، خریدتان را انجام دهید.

قطعات یدکی بسترن بسترن  b30

بسترن b30 ، پلتفرمی از شرکت فولکس واگن جنتا دارد و طراحی این خودرو دارای استاندارد های لازم بوده و تمامی شاخصه های مورد نیاز در این خودرو در نظر گرفته شده است و به همین جهت عملکرد این خودرو بسیار مناسب است. بسترن بی ۳۰ پس از دو مدل بسترن b50 و فیس لیفت آن یعنی b50f توسط گروه بهمن عرضه شد. بسترن  b30 دارای پیشرانه ۱٫۶ لیتری و تولید ۱۰۷ اسب بخار می باشد. موتور این نوع بسترن ساخت شرکت فاو است. جلو پنجره بسترن B30 خاص طراحی شده است. بسترن b30 دارای گیربکس اتومات می باشد. فروش لوازم یدکی بسترن b30 توسط این مجموعه با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

جلو پنجره بسترن B30

فروشگاه نیو پارت از مراکز پخش قطعات بسترن می باشد. این مجموعه دارای سال ها سابقه در حوزۀ فروش قطعات بسترن است و این قطعات را متناسب با مدل های مختلف خودرو بسترن ارائه می دهد. برای مشاهده ی محصولات و خرید قطعات بسترن اورجینال به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید و با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

https://newpart-shop.com/