شارژ کپسول آتشنشانی در زمان فوری

شارژ کپسول آتشنشانی در زمان فوری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 7 بهمن 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کپسول های آتش نشانی از لوازم ایمنی هستند که در مقابل حریق از آن استفاده می شود. وجود کپسول های آتشنشانی در ساختمان ها بسیار ضروری است و این کپسول ها در ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری و.. مورد استفاده قرار می گیرند. در انتخاب نوع کپسول اتش نشانی باید دقت کنید زیرا کپسول ها با محتویات مختلف به فروش می رسند و هر یک از این کپسول ها برای خاموش کردن مواد مشتعل مختلف کاربردی هستند. برای استفاده از کپسول آتش نشانی نیاز است که مرتبا شارژ کپسول آتش نشانی انجام شود زیرا محتویات کپسول های آتش نشانی دارای تاریخ انقضا هستند و باید در زمان های مشخص شده نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی به صورت دوره ای اقدام نمایید تا بتوانید از این کپسول ها استفاده کنید. همچنین در صورتی که از کپسول آتش نشانی استفاده می کنید نیز باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمایید زیرا کپسول های آتش نشان پس از هر بار استفاده باید مجدد شارژ و آماده شوند.

مرکز خدمات ایمن آتش گریز تهران از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش و شارژ کپسول آتش نشانی است. این مجموعه شارژ کپسول آتشنشانی را به صورت فوری انجام می دهد. برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید شارژ کپسول آتشنشانی

زمان شارژ کپسول آتشنشانی

ضرورت وجود کپسول آشنشانی در هر محیطی بر همگان آشکار است. در واقع حریق خبر نمی کند و در زمان وقوع ممکن است مشکلا تی را به بار آورد به همین دلیل تنها وسیله ی دفای در مقابل حریق ، کپسول آتش نشانی است. کپسول های آتش نشانی از مواد خاموش کننده پر شده است که در زمان حریق می توان از آن استفاده کرد تا نسبت به خاموش کردن آن اقدام نمود. استفاده از یک یا چند کپسول آتش نشانی بر اساس میزان فضا در هر محیطی ضروری است. کپسول اتش نشانی باید در دسترس همه ی افراد  قرار داشته باشد. در زمان استفاده از کپسول آتش نشانی با کشیدن ضامن و فشردن اهرم می توان از ان استفاده کرد. برای این که بتوان از کپسول استفاده کرد باید آن را همواره شارژ نمود در غیر اینصورت کارایی خاصی نخاد داشت. برخی از افراد این تصور را دارند که تنها داشتن کپسول ها می تواند کافی باشد اما در صورت عدم شارژ سالیانه کپسول ها عملکرد خوبی نخواهند داشت. برای شارژ کپسول آتشنشانی نیاز به تعویض کپسول نخواهد داشت و در صورتی که کپسول آتش نشانی سالم است تا 12 سال می توانید از آن استفاده نمود اما در صورتی که آسیب دیده باشد نیاز است که تعویض گردد. شارژ کپسول آتش نشانی باید به صورت دوره ای انجام شود. محتویات داخلی این کپسول ها دارای تاریخ انقضا هستند و در زمان رسیدن تاریخ انقضا دیگر کاربردی نخواهند بود و پیش از رسیدن این تاریخ باید نسبت به شارژ مجدد اقدام کنید.

بازرسی و شارژ کپسول آتش نشانی

برای اینکه بتوان از کپسول های ایمنی استفاده کرد باید این کپسول ها سالم باشند و عملکرد مناسبی هم داشته باشند. بدین ترتیب برای استفاده از کپسول آتش نشانی نیاز است که بازرسی دوره ای این کپسول ها انجام شود. برخی از موارد در زمان شارژ کپسول آتش نشانی نیاز است که مورد توجه قرار گیرد. کپسول باید در موقعیت مناسبی نصب شده باشد و در جای سرد و یا گرم نگهداری نشود. دسترسی به کپسول ها باید آسان باشد و افراد به راحتی به کپسول های آتش نشانی دسترسی لازم را داشته باشند. بررسی بدنه و ظاهر کپسول و همچنین اجزای آن باید به صورت دوره ای انجام شود  تا از سالم بودن کپسول اطمینان حاصل شود. بازرسی های دوره ای و ماهیانه توسط خود افراد قابل انجام است و در صورت وجود هر گونه آسیب کپسول و اجزا باید برای رفع آن به مراکز خدمات ایمنی مراجعه کنید. همچنین بازرسی هایی که در زمان شارژ کپسول آتش نشانی انجام می شود ، توسط مرکز خدمات ایمنی انجام گرفته و در این زمان هم در صورت وجود هر گونه آسیب نسبت به رفع آن اقدام می شود. برای شارژ کپسول آتشنشانی شما هر بار نیاز به تعویض کپسول نداریدو در صورتی که کپسول سالم باشد می توانید آن را بار ها شارژ کنید.

فروش و شارژ کپسول های آتش نشانی توسط مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

خرید شارژ کپسول آتشنشانی

دلیل شارژ کپسول آتشنشانی

داشتن کپسول آتش نشانی به تنهایی ایمنی کامل را ایجاد نمی کند و این کپسول ها باید آماده ی استفاده باشند. پس باید در زمان هایی شارژ کپسول آتشنشانی انجام گیرد. در صورت عدم انجام شارژ کپسول آتشنشانی ، کپسول کارایی خود را از دست داده و نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد به همین دلیل باید به شارژ کپسول آتش نشانی توجه داشته باشید و حتما کپسول های آتش نشانی را در مراکز معتبر شارژ نمایید و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید. برای برخی از کپسول ها مدت زمان شارژ مجدد ، هر سال یکبار است و نیاز است که سالی یکبار نسبت یه شارژ کپسول آتش نشانی اقدام شود البته برای برخی از انواع کپسول ها مانند کپسول co2 این مدت زمان ، دو سال می باشد. به طور کلی شارژ کپسول آتش نشانی باید در زمان های مشخص شده توسط مرکز خدمات ایمنی انجام شود برای اطلاع از زمان شارژ دوباره ی کپسول ها به برچسب متصل به آن مراجعه کنید. باید توجه نمایید که پس از هر بار استفاده از کسول آتش نشانی ، حتی اگر به میزان کمی از محتویانت آن را استفاده کرده باشید ، نیاز به شارژ مجدد دارد زیرا فشار داخل کپسول کم شده و برای استفاده ی مجدد ، این فشار کافی نخواهد بود.

خرید شارژ کپسول آتشنشانی

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی در انواع مختلف است و این تنوع به دلیل تنوع مواد قابل اشتعال می باشد تا کپسول آتش نشانی بتواند بهترین کارایی را در زمان استفاده داشته باشد و به سرعت حریق را خاموش کند. افراد باید کپسول های اتش نشانی را در تعداد و وزن های مناسب انتخاب کنند تا ایمنی لازم را در ساختمان ایجاد نمایند. کپسول های آتش نشانی دارای کارکرد ساده ای هستند و افراد باید با این کارکرد آشنا باشند و روش استفاده از این کپسول ها را بدانند تا در صورت نیاز بتوانند فورا از آن استفاده نمایند. مراکزی که خدمات شارژ کپسول آتشنشانی را ارائه می کنند از انواع تجهیزات و دستگاه ها استفاده می نمایند و تخصص کافی را در این زمینه را دارد به همین دلیل انتخاب یک مجموعه ی معتبر خدمات ایمنی بسیار مهم است. مرکز خدمات ایمنی باید بتواند خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را با بهترین کیفیت انجام دهد. ما در این مقاله یکی از بهترین مراکز خدمات ایمنی را به شما معرفی کردیم.  خدمات شارژ کپسول آتشنشانی توسط مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران ارائه می شود. این مجموعه یکی از مراکز تخصصی شارژ کپسول آتشنشانی است که قادر به ارائه ی خدمات شارژ انواع کپسول ها می باشد. فروش کپسول های آتش نشانی از طریق این مجموعه ارائه می گردد. در صورت نیاز به شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با مراجعه به سایت مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران و تماس با همکاران ما نسبت به دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمایید. خدمات شارژ کپسول های ایمنی به صورت فوری و در زمان کوتاه ارائه می شود.

 https://sharjkapsol.com/